-En ny liten familjemedlem<3

Svar till Carro (silverbern.bloggagratis.se)
;vilken fin ponny :) är det din? tävlar du med den också?

Tack! :D och ja, zoffe är min egna ponny :)
läs mitt första inlägg om du vill veta mer om varför inte jag rider honom på dom flesta bilderna ^^
Jag har inte varit ut på någon riktig tävling än, men Sofia och jag har tagit honom på träningstävlingar :)
Jag dressyr och hon hoppningen.
Nyss kommit hem ifrån stallet, vart bara lite nh träning i hagen..
Zoffe har blivit lite annorlunda när man tränar från marken på senaste tiden,
jag vet inte riktigt vad det är.
Men förmodligen är det bara för att vi haft ett ganska långt uppehåll med nh träningen :/
Måste ta tag i det igen och börja träna på riktigt, men det finns inte ork?
För nu när jag väl vågar ta ut honom och rida nu, tycker jag det är så kul så då prioriterar jag ju det ;)
Men jag ska iaf önska mej en lektion för Rosa Woxlin i julklapp :D
Och vet ni, mamma har varit till norge och hämtat en bulldog valp till :D
Lisa heter hon och är jätte liten och söt ^^
Slänger upp ett par bilder på henne och glöm inte att kommentera!




stoffe och lisa





Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Hur din dag varit då? :)



btw, vilken outfit tycker du mest om på mitt senaste inlägg?



//Christopher

2010-10-12 @ 17:52:37
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: emma

söt hundar :D

2010-10-17 @ 16:22:42
URL: http://takemeaaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0