-Bilder från igår, vovven hängde med till stallet!

Hejsan! :)
Nu sitter jag här och ska snart äta frukost, tror jag tar frukt salladen som blev kvar från igår hehe :D
Igår fick ju Alice (våran ena bulldog) följa med till stallet ^^
haha, dom var så jäkla söta, Alice ville busa med Zoffe, så hon hoppade ner på frambenen och började gnälla och vrida sig x)
Zoffe bara glodde på henne som om hon var psykiskt sjuk eller något ;)
Sedan försökte jag mig på att gå ut på en promenad med båda två, det var inte det lättaste kan jag lova ^^
Alice vill ju gå så näära som möjligt och gärna framför mig.
Medans Zoffe lunkar på bakom mig, gärna i grimskaftets längd ;)
Men jag orkade med det i 20 minuter iaf, sedan gav jag upp och gick in och borstade på honom ett tag.
Before when I looked into your eyes, I saw black
Now when I look into your eyes, I begin to slowly see myself
Before when I looked into your eyes, I saw only black eyes,
Now when I look into your eyes, I begin to slowly see myself
Juste, inatt drömde jag en hemsk sak!
Jag hade tagit med mig kameran till skolan och helt plötsligt kastas den i backen,,av ingenting?!
aah, så den gick helt sönder och fy vad rädd jag blev, det första jag gjorde när jag klev upp var att kolla så den funkade igen (L)

Kommentarer uppskattas! <3

Kommentarer
Postat av: Brusella

Jag lägger till dig på bl nu så du kan väl säg till när du lagt till mig :)



Fina bilder btw :D

2010-10-11 @ 13:23:00
URL: http://brusella.blogg.se/
Postat av: Carro

vilken fin ponny :) är det din? tävlar du med den också?

2010-10-12 @ 15:09:40
URL: http://silverbern.bloggagratis.se
Postat av: sabinedg

hester er så søte! :3

kom gjerne innom bloggen min også :-)

2010-10-19 @ 22:07:09
URL: http://sabinedg.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0